Collage Tumblr Themes
{UNDEFINED}~rhymixx

Jessica: raver, musician, emo, thinker/philosopher, performer, scholar and a lonely lover in a world full of hate. ADD! UCLA. SF born and raised. I'm just tryna change my life for the better atm. haha (: I'm damaged, but the most damaged creatures are the most loving because they know what it feels like to have no one love them.
Recovered: self-harm, depression, suicidal. If you need any advice or just want to talk, please feel free to ask me anything. I'll def get back to you <3 I love helping out in any way I can, if it's listening or giving my opinion (: Talk to me! ^-^





Last nights blood moon&#160;! From the #griffithobservatory #rare #redmoon #lovely #crazyawesome  #LAlivin

Last nights blood moon ! From the #griffithobservatory #rare #redmoon #lovely #crazyawesome #LAlivin




The #bloodmoon tonight! It’s down to a sliver but you can’t rly tell ~! #griffithobservatory #ucla #studentlife #rare


Picture perfect beaches haha x)

Picture perfect beaches haha x)



With my BFF at my first time at the beachhhh in so cal #firsttimes #socalbeach

With my BFF at my first time at the beachhhh in so cal #firsttimes #socalbeach

Tagged as: socalbeach, firsttimes,


#thegreatgatsby #phisigmapi #regionals #photobooth #pacificcoastregion #latepost

#thegreatgatsby #phisigmapi #regionals #photobooth #pacificcoastregion #latepost



Going to a great gatsby themed banquet dinner with my brothersss~! Yayyyy #phisigmapi #ΦΣΠ #regionals #pacificcoastregion #fratsby #arewecuteyet? Lol

Going to a great gatsby themed banquet dinner with my brothersss~! Yayyyy #phisigmapi #ΦΣΠ #regionals #pacificcoastregion #fratsby #arewecuteyet? Lol



I&#8217;m starting to really like this color haha ;)

I’m starting to really like this color haha ;)



Love my girl brotherssss &lt;3 #phisigmapi #ΦΣΠ #brothers #sisterbrothers #regionals #fratsby

Love my girl brotherssss <3 #phisigmapi #ΦΣΠ #brothers #sisterbrothers #regionals #fratsby



Whooooo I&#8217;m soooo exciteddddddddddddddd ~!!!  #ΦΣΠ #regionals

Whooooo I’m soooo exciteddddddddddddddd ~!!! #ΦΣΠ #regionals

Tagged as: φσπ, regionals,


Oh we&#8217;re Sooooooo cuteeeee!!!! #ΦΣΠ #regionals #phisigmapi #nationalhonorfraternity #ucr

Oh we’re Sooooooo cuteeeee!!!! #ΦΣΠ #regionals #phisigmapi #nationalhonorfraternity #ucr



#nofilter #nomakeup #justabeautifulday btw I&#8217;m a #redheadnow ~ &lt;3 #ucla #colorfulhair #5thcolorin2quarters

#nofilter #nomakeup #justabeautifulday btw I’m a #redheadnow ~ <3 #ucla #colorfulhair #5thcolorin2quarters



The day is too bright ~!!! #thesunisevil #immelting #mysanfranciscanbloodburns #prettyshottho #brightdays

The day is too bright ~!!! #thesunisevil #immelting #mysanfranciscanbloodburns #prettyshottho #brightdays



#americasnexttopemt #icrackmyselfup #chillingintheambulence #3callssofar #mccormickambulenceisgreat

#americasnexttopemt #icrackmyselfup #chillingintheambulence #3callssofar #mccormickambulenceisgreat



EMT ride alongs part deux ~

EMT ride alongs part deux ~



Not a successful ride along but I still loved it! What an experience ^-^! Now to embark on the 2hr bus ride home ~ xc #gerberambulence #emt #12hrshift #tired #pulledanallnighterforthis

Not a successful ride along but I still loved it! What an experience ^-^! Now to embark on the 2hr bus ride home ~ xc #gerberambulence #emt #12hrshift #tired #pulledanallnighterforthis